ОТМЕНЕНИ СА ВСИЧКИ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ! ПОДРОБНОСТИТЕ В НОВИНИ

ОТМЕНЕНИ СА ВСИЧКИ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ! ПОДРОБНОСТИТЕ В НОВИНИ

ДОН ЖУАН

ДОН ЖУАН

„ДОН ЖУАН“ - по ЖАН-БАТИСТ МОЛИЕР
Гастрол на НТ "Иван Вазов"
Превод - Пенчо Симов
Сценична версия и постановка - Александър Морфов
Сценография - Александър Морфов, Александър Орлов
Костюми - Марина Райчинова
Хореография - Мила Искренова

С участието на: ДЕЯН ДОНКОВ, ВЕЛИСЛАВ ПАВЛОВ, ТЕОДОРА ДУХОВНИКОВА, АНА ПАПАДОПУЛУ, ВАЛЕНТИН ГАНЕВ, ВАЛЕРИ ЙОРДАНОВ, ЮЛИАН ВЕРГОВ, РУСИ ЧАНЕВ, РЕНИ ВРАНГОВА, ЖОРЕТА НИКОЛОВА, ФИЛИП АВРАМОВ, ПЛАМЕН ПЕЕВ, ВЛАДИСЛАВА НИКОЛОВА, ДАРИН АНГЕЛОВ, ДЕЯН АНГЕЛОВ, ЕВА ДАНАИЛОВА, СЛАВ БИСТРЕВ

За да видите как вечният прелъстител Дон Жуан влиза в безспирен дуел с любовта, със съмнението, със света и дори със себе си; за да усетите неспирната жажда да обичаш, но и невъзможността да се наситиш и да се насладиш на любовта; за да си зададете винаги актуалните въпроси – Как да живеем? И в какво да вярваме?, трябва да гледате този спектакъл. Защото според режисьора “Дон Жуан” на Молиер е най-интересният, най-дълбокият, най-философският и най-чистият. Тази пиеса за мен не е интересна заради любовника, известния съблазнител, мечтата на всяка жена, авантюриста, казва Александър Морфов. Това е само прелюдия, само украса, глазурата на едно много по-интересно и дълбоко съдържание. Става дума за един човек, който е въплъщение на свободата. Човек, който няма зависимости – нито семейни, нито религиозни, нито социални. Това е еманация на свободния човек. През ХХІ ви век този образ придобива друга болезненост. Но Дон Жуан ми е интересен и с това, че той е човекът, който обладава изцяло свободата. Но въпросът, който си поставям е – когато човек е свободен, какво прави със свободата си. Когато той осъзнава тоталната си свобода, разбира, че няма с кого да я сподели. Свободата, както и славата, са неща, които са много зависими от обществото, в което се намираш.

Награда АСКЕЕР`2007 за режисура на Александър Морфов, за най-добро представление и за поддържаща женска роля на Рени Врангова

Награда ИКАР`2007 за най-добър спектакъл, за режисура на Александър Морфов, за поддържаща мъжка роля на Захари Бахаров

Представлението не е подходящо за лица под 12 г.
Времетраене - 2 ч. 50 мин., без антракт


Времетраене: 170 мин.

За да видите как вечният прелъстител Дон Жуан влиза в безспирен дуел с любовта, със съмнението, със света и дори със себе си; за да усетите неспирната жажда да обичаш, но и невъзможността да се наситиш и да се насладиш на любовта; за да си зададете винаги актуалните въпроси – Как да живеем? И в какво да вярваме?, трябва да гледате този спектакъл. Защото според режисьора “Дон Жуан” на Молиер е най-интересният, най-дълбокият, най-философският и най-чистият. Тази пиеса за мен не е интересна заради любовника, известния съблазнител, мечтата на всяка жена, авантюриста, казва Александър Морфов. Това е само прелюдия, само украса, глазурата на едно много по-интересно и дълбоко съдържание. Става дума за един човек, който е въплъщение на свободата. Човек, който няма зависимости – нито семейни, нито религиозни, нито социални. Това е еманация на свободния човек. През ХХІ ви век този образ придобива друга болезненост. Но Дон Жуан ми е интересен и с това, че той е човекът, който обладава изцяло свободата. Но въпросът, който си поставям е – когато човек е свободен, какво прави със свободата си. Когато той осъзнава тоталната си свобода, разбира, че няма с кого да я сподели. Свободата, както и славата, са неща, които са много зависими от обществото, в което се намираш.

партньори

"Ви Ен Тийм" ООД /Театър "Българан"/

"Ви Ен Тийм" ООД /Театър "Българан"/ е първият професионален частен театър на културната карта в гр. Варна и Североизточна България.

Първата презентация на проекта БЪЛГАРАН се състоя на 3 март 2004 г., в сградата на Военноморския клуб във Варна, където днес изцяло със собствена звукова, светлинна и сценична техника е оборудвана залата на театъра. 

Любимите на публиката артисти се присъединиха към възрожденската идея да се създаде ново, на европейско ниво, културно средище. Събитие, което не се е случвало от десетилетия в България. Репертоарната политика на театъра е осъществяване на комедийни постановки с висока художествена стойност и категорична гражданска позиция, които с разтоварващата си енергия забавляват, развличат и правят зрителя съучастник в сценичното действие. Вярваме, че използвайки смеха, ние говорим разбираемо на всички езици и нашите послания, макар и казани на шега, стигат по-надалеч и остават по-дълго в съзнанието на публиката. Ние искаме, чрез новаторските и оригинални похвати, които използваме, да увеличим интереса им към театралното изкуство.